PROCEDURA WDROŻENIA
Wieloletnie doświadczenie, zakończone wdrożenia PSKP oraz doskonała znajomość specyfiki pracy działów kadrowo-płacowych, pozwoliły firmie Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe opracować optymalną pod względem czasu i kosztów autorską metodykę wdrożenia, opartą o standardy PRINCE2 i PMBOK.
Aby zapewnić pełen komfort naszym Klientom oraz ograniczyć do minimum ich ewentualne obawy związane z instalacją nowego oprogramowania, zapewniamy całościową obsługę specjalnie przypisanego do Klienta pracownika PCKP, który przygotowuje pełną analizę warunków i wymagań, jeszcze przed rozpoczęciem właściwych prac wdrożeniowych. Procedura ta pozwala na pełne oszacowanie kosztów wdrożenia oraz potrzebnego na nie czasu, a także na ustalenie ewentualnych elementów, koniecznych do realizacji po stronie Klienta.
„Podczas skomplikowanego procesu przejmowania danych pracowniczych w jeden zintegrowany system oraz wdrożenia PSKP, nie wystąpiły przerwy w funkcjonowaniu działu kadr, a sam przebieg wdrożenia i współpracę z dostawcą należy ocenić bardzo wysoko”.
Beata Gwardyńska, Zakłady Chemiczne „Organika” S.A.
Opracowana przez nas procedura wdrożeniowa umożliwia proces płynnego przejścia – od przejęcia danych, poprzez wdrożenie, aż po nadzór autorski nad oprogramowaniem:
- migrację danych z używanego dotychczas programu kadrowo-płacowego oraz możliwość przeniesienia informacji z innych źródeł lub baz;
- testowe naliczanie płac za wcześniejsze okresy;
- integrację z wybranymi i funkcjonującymi już u Klienta systemami (np. z oprogramowaniem finansowo-księgowym, programem Płatnik, programami bankowymi oraz systemami rejestracji czasu pracy);
- wdrożenie modułów PSKP w konfiguracji dostosowanej do oczekiwań i potrzeb Klienta (Portal Pracowniczy, Rejestracja Czasu Pracy, Karty Pracy, itp.);
- gwarancję ustawicznego rozwoju Systemu i dostosowanie go do zmieniających się wymogów formalno-prawnych;
- kompleksowy serwis oprogramowania – Opiekunowie i Centrum Obsługi pozostające do dyspozycji Klienta; szybka reakcja na wszelkie zgłoszenia;
- eSOZ (czyli elektroniczny system obsługi zgłoszeń) – kanał dostępu do zgłoszeń umożliwiający rejestrację i przetwarzanie zgłoszeń Klienta przez Internet.
Zapewniamy profesjonalne szkolenie przez Opiekuna w siedzibie firmy Klienta, kompleksowo przygotowujące Użytkowników do rozpoczęcia pracy z nowym oprogramowaniem. W trakcie instruktażu Opiekun nie tylko przekazuje informację dotyczącą podstawowej obsługi programu, ale także wskazuje czynności istotne z punktu widzenia prawidłowego funkcjonowania systemu.
Po każdym, zakończonym sukcesem wdrożeniu, przeprowadzana jest kontrola jakości naszych działań. Konsultant firmy weryfikuje stopień zadowolenia z przebiegu wdrożenia PSKP, sprawdzając działanie oprogramowania oraz poziom satysfakcji ze współpracy z Opiekunem. Procedura ta pozwala na ustawiczne doskonalenie jakości realizowanych usług wdrożeniowych w początkowej fazie korzystania z Polskiego Systemu Kadrowo-Płacowego.