USŁUGI SERWISOWE
Główną ideą, jaka przyświeca firmie Polski System Kadrowo-Płacowy jest satysfakcja naszych Klientów. Mamy świadomość wysokich oczekiwań naszych Użytkowników, dlatego dbamy o to, aby oferowane przez nas wsparcie techniczne i merytoryczne utrzymywało się niezmiennie na jak najwyższym poziomie. Otoczenie Klienta kompleksową pomocą jest niezwykle istotne, zwłaszcza w początkowej fazie korzystania z nowego oprogramowania.
Większość firm oferujących oprogramowanie, koncentruje się głównie na jego sprzedaży, nie poświęcając wystarczającej uwagi usługom, których celem jest wsparcie Klienta w procesie użytkowania programu. Zespół PSKP zakłada, że pomoc oferowana naszym Użytkownikom to podstawa długotrwałej i owocnej współpracy.
Klientom PSKP gwarantujemy:
Profesjonalny serwis
Najbardziej racjonalnym – z punktu widzenia ekonomii – sposobem na zapewnienie każdemu przedsiębiorstwu prawidłowego funkcjonowania zakupionego i wdrożonego przez nie oprogramowania, jest odpowiednia umowa serwisowa. Po jej podpisaniu, firma PSKP gwarantuje natychmiastową pomoc w momencie wystąpienia ewentualnej usterki, lub wówczas, gdy niezbędna jest fachowa konsultacja z naszym ekspertem. Użytkownik naszego oprogramowania zawsze może liczyć na kompleksowe wsparcie swojego Opiekuna, w możliwie najkrótszym czasie.
Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe oferuje ponadto swoim Klientom zdalną obsługę serwisową. Opcja ta pozwala na błyskawiczną interwencję serwisową na komputerze Użytkownika, bez względu na jego lokalizację. Z doświadczenia wiemy, że wiele czynności serwisowych może zostać z powodzeniem wykonanych bez konieczności oczekiwania na wizytę Opiekuna. Dodatkowym atutem jest tu brak kosztów dojazdu przedstawiciela naszej firmy.
Wsparcie merytoryczne
Serwis www.pckp.pl umożliwia subskrypcję bezpłatnego biuletynu z najświeższymi informacjami dla działów kadrowo-płacowych. Specjalnie dla Państwa przygotowywany Newsletter zawiera przegląd prasy branżowej oraz artykuły z takich dziedzin jak: prawo pracy oraz ubezpieczenia społeczne. Wyselekcjonowane informacje, wysyłamy do naszych Klientów cotygodniowo.
Bierzemy pod uwagę wszelkie kierowane do nas uwagi, sugestie czy opinie. Informacja zwrotna od naszych Klientów jest dla nas szczególnie cenna. Wsłuchując się uważnie w głos naszych Użytkowników, możemy ustawicznie doskonalić Polski System Kadrowo-Płacowy oraz jakość oferowanych przez nas usług.
Wszystkich z Państwa, pragnących dowiedzieć się więcej na temat procedury wdrożenia naszego oprogramowania oraz poznać szczegółowe warunki serwisu, zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnej prezentacji na temat naszego innowacyjnego produktu.